Tuesday, April 28, 2015

0 HALIMAH : "Terima Kasih, AHB!"

Atlit Sukan Negara , Halimah Mohd Janis
Accident SEMBUH PANTAS Bersama CODI KINZ !
Atlit Sukan, Ratu Pecut Basikal Negara, Halimah Mohd Janis, 39 tahun, yang cedera parah akibat terbabit dalam kemalangan jalan raya pada 6 Januari 2015.
Ini mengakibatkan tulang tangan kanan patah dan tulang pelvisnya pecah..
Beliau dikejar ke hospital HUKM dan telah melalui 2 pembedahan utama, tulangnya disambungkan dengan batang besi pada tangan kanan, dan plat besi pada tulang pelvis. Selama 1 bulan berehat di rumah, beliau tidak dapat berdiri dan bergerak dengan kerusi roda sahaja.
Bermula dengan pengambilan Produk AHB sejak bulan 11 Februari 2015,
Iaitu produk CODI KINZ, Codi Vital Plus dan Codi Juize…
Selepas 14 hari saja mengambil produk AHB, Halimah mulai dapat berdiri sendiri & berjalan perlahan-lahan berpandukan sokongan tongkat, di mana sebelum ini memang tidak mampu berdiri langsung!
Sama-sama kita doakan Halimah agar dapat sembuh sepenuhnya secepat mungkin…
“We Love, We Care, We Share!”

Hubungi Kami

Powered byEMF Free Form Builder

Blogroll

PERHATIAN: Ini adalah laman web peribadi. Tiada kaitan dengan Syarikat MLM yang disertai. Tujuan laman web ini disediakan adalah bagi membantu ahli-ahli yang berdaftar di bawah Akademi Jutawan BiGroup untuk membuat promosi menaja ahli-ahli yang baru. Promosi boleh dilakukan secara online dan juga offline serta terpulang kepada kreativiti anda.Laman web rasmi syarikat adalah di http://www.ahb2u.com

 

Cordyceps4u Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates